Søk
top

KONSEPTSALG

Vi skreddersyr og kommer med forslag på løsninger til alle våre relevante nettsider. Kontent jobber med noen av Norges beste og mest kredible merkevarer innen områdene mote, skjønnhet, interiør, helse, livsstil og trening.

 

DITT PRODUKT – SYNLIG VIA VÅRE MERKEVARER

 

Stylista.no:

Unge jenter mellom 18-30 år som er opptatt av shopping, budsjettvennlig mote, skjønnhet, jenteproblemer, bloggere og kjendisstoff.
  • 65 796 UNIKE BRUKERE*
  • 124 820 SIDEVISNINGER*
  • 14 587 MOTTAKERE NYHETSBREV*
  • 13 335 FACEBOOK
  • 17 200 INSTAGRAM

Costume.no:

Kjerneleseren er en kvinne mellom 18-39 år. Hun elsker klær og accessoirer og er alltid oppdatert på nye trender. Hun er en utadvendt livsnyter som vil vite hva som skjer – helst før det skjer. Selvstendig, karrierebevisst og usnobbete, men alltid pent antrukket, med en personlig stil og sesongens veske på armen.
  • 128 681 UNIKE BRUKERE*
  • 379 802 SIDEVISNINGER*
  • 27 524 MOTTAKERE NYHETSBREV
  • 25 033 FACEBOOK
  • 49 100 INSTAGRAM

Tara.no:

Attraktive, bevisste kvinner, 40+, som stadig søker nye utfordringer og opplevelser, og er opptatt av helse, velvære, egenpleie, reiser og kultur.
  • 231 147 UNIKE BRUKERE*
  • 533 603 SIDEVISNINGER*
  • 20 982 MOTTAKERE NYHETSBREV
  • 38 976 FACEBOOK
  • 5 966 INSTAGRAM

Bo-bedre.no:

Urbane kvinner og menn 30-50 år – opptatt av boligtrender, design og interiør. Leseren har høy utdannelse og god inntekt. De er aktive i sin søken etter det beste av boligstoff, og ønsker veiledning og inspirasjon innen interiør, design og arkitektur.
  • 60 229 UNIKE BRUKERE*
  • 138 603 SIDEVISNINGER*
  • 21 117 MOTTAKERE NYHETSBREV
  • 29 656 FACEBOOK
  • 71 900 INSTAGRAM

Boligpluss.no:

Etablerte, interiørinteresserte kvinner i alderen 25-50 år. Hun er en moderne yrkeskvinne som holder seg oppdatert på interiørtrendene. BoligPluss-kvinnen er svært opptatt av å skape et tidsriktig hjem, og gjør derfor ofte små og store endringer hjemme. Hun søker stadig inspirasjon og bruker mye tid, energi og penger på shopping til boligen.
  • 88 106 UNIKE BRUKERE*
  • 186 562 SIDEVISNINGER*
  • 21 256 MOTTAKERE NYHETSBREV
  • 48 056 FACEBOOK
  • 112 000 INSTAGRAM

Iform.nu:

I FORM-leseren er en aktiv, sporty og naturlig kvinne i alderen 20-50 år. Hun er opptatt av å leve sunt og søker informasjon om sunn mat, helse og ulike treningsformer. Hun trener for å ta vare på kroppen og helsen – og for å se godt ut. I FORM-leseren bruker mye penger på sunn mat, sports- og friluftsutstyr, kosmetikk, helse- og hygieneprodukter.
  • 155 484 UNIKE BRUKERE*
  • 399 763 SIDEVISNINGER*
  • 27 492 MOTTAKERE NYHETSBREV
  • 27 476 FACEBOOK
  • 5 568 INSTAGRAM

 

*Snitt pr mnd hittil i år (TNS Scores)

VÅRE INFLUENCERE:

Cases